Shop Mobile More Submit  Join Login
Harry Potter Crack Meme Colab by tehP-WINGavenger Harry Potter Crack Meme Colab by tehP-WINGavenger
So me and my buddeh myMOTHERtheSCORPION were bored so we started doing this meme together. This was the most fun I have ever had doing a meme. We felt like doing silly drawings.
Credits:
I did pretty much everything except for the Twins' expressions (4), Harry's drool face and Dumbledor's pedo face (5), Draco (6), Hagrid's face (7), and number 12. I colored and drew everything else.

Lol, originally 6 (What or who do you enjoy drawing most?) was going to be "Pretty unicorns" but we looked at it after we finished the sketch and decided on "Draco being an idiot."
Add a Comment:
 
:icondear-ameltha:
Dear-Ameltha Featured By Owner Apr 1, 2015
I had so much fun reading this!! Thank you!
Reply
:iconkonohashinobi07:
konohashinobi07 Featured By Owner Jul 24, 2014
LOL
Reply
:iconlethalweapon07:
LethalWeapon07 Featured By Owner Jul 7, 2014  Student General Artist
Draco being an idiot......THAT'S ME WHEN I COSPLAY AS HIM :D *dies happy*
Reply
:iconkonohashinobi07:
konohashinobi07 Featured By Owner May 27, 2014
I love "Draco being an idiot" with the unicorn and the rainbow
Reply
:iconrqgenevieve:
rqgenevieve Featured By Owner Jul 17, 2013  Hobbyist Artist
love it!!
Reply
:iconpokefreak01:
Pokefreak01 Featured By Owner Mar 31, 2013  Student Digital Artist
hurr hurr, angsty unicorn rainbow meme is very angsty unicorn meme. (that didn't make sense XD)
Reply
:iconveryweirdperson:
VeryWeirdPerson Featured By Owner Feb 20, 2013  Hobbyist
I shall come back, tough... And haunt a toilet :iconhahahaplz:
Reply
:iconveryweirdperson:
VeryWeirdPerson Featured By Owner Feb 17, 2013  Hobbyist
I lol'd too hard... Can't breath... h-help.. :iconohfuckplz:
Reply
:icontehp-wingavenger:
tehP-WINGavenger Featured By Owner Feb 18, 2013  Hobbyist Digital Artist
Nothing can help you now. gomen.
Reply
:iconveryweirdperson:
VeryWeirdPerson Featured By Owner Feb 18, 2013  Hobbyist
NOOOOOOOOOOOOooooooo :iconfallingplz:
Reply
:icontehp-wingavenger:
tehP-WINGavenger Featured By Owner Feb 19, 2013  Hobbyist Digital Artist
rest in peace, my friend
Reply
:iconveryweirdperson:
VeryWeirdPerson Featured By Owner Feb 20, 2013  Hobbyist
I shall come back, tough... And haunt a toilet :iconhahahaplz:
Reply
:iconveryweirdperson:
VeryWeirdPerson Featured By Owner Feb 20, 2013  Hobbyist
sorry I accidently posted it again as a new comment...
Reply
:iconishmir:
Ishmir Featured By Owner Sep 22, 2012  Hobbyist General Artist
Lolololololololololololol!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconceliator:
celiator Featured By Owner Jul 9, 2012  Hobbyist General Artist
I CANT BREATH!! I CANT BREATH!!! PFUAHAHAUAHAUAHAUAHAUA!!!!!!!
Reply
:iconepicteawater:
EpicTeaWater Featured By Owner Jun 24, 2012  Hobbyist Traditional Artist
This made my day o__________o
ANGST! - Lol :la:
Reply
:iconaolnn:
Aolnn Featured By Owner Jun 15, 2012
Some of the face's, namely Harry's angst look, made LOL so bad that I had trouble breathing. Great work!
Reply
:icongoldenfire7:
Goldenfire7 Featured By Owner Jun 10, 2012  Student Photographer
lol
Reply
:iconanyami:
Anyami Featured By Owner May 1, 2012
6 and 7 made me laugh so much! :D
Reply
:iconnamewithsense:
Namewithsense Featured By Owner Mar 31, 2012  Hobbyist
Yay, Hikaru and Kaoru in 4 ^^
That was really funny xD
Reply
:icon0emzchan0:
0EmzChan0 Featured By Owner Feb 20, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Angst xD
Reply
:iconyzkethrag:
yzkethrag Featured By Owner Nov 4, 2011  Hobbyist General Artist
Oh gods, I laughed out loud. :D
Reply
:icontehp-wingavenger:
tehP-WINGavenger Featured By Owner Nov 5, 2011  Hobbyist Digital Artist
That was the idea. My friend and I are comic genuineness. :iconlooolplz:
(thank you! it's nice to make people laugh >w<)
Reply
:iconyzkethrag:
yzkethrag Featured By Owner Nov 5, 2011  Hobbyist General Artist
I don't usually lol hard, but when I do.
I wake ancient evils.
Reply
:iconbrookelovegood:
BrookeLovegood Featured By Owner Aug 13, 2011
*shaking with laughter at Drae-Drae.* Literally. I can't breathe...poor Draco.
ANGST!
Reply
:iconstellalupin:
StellaLupin Featured By Owner Apr 21, 2011  Hobbyist Filmographer
OMG WFT?!?It funny and creepy @ the same time!
Reply
:icondonttouchmywand:
Donttouchmywand Featured By Owner Feb 26, 2011
Your Hagrid made me laugh :XD:
Woo! Bother! :iconpotterpuppetpalsplz:
Draco and his Unicorn :heart:
Reply
:icontehp-wingavenger:
tehP-WINGavenger Featured By Owner Feb 26, 2011  Hobbyist Digital Artist
:iconyeahplz:
Reply
:icondonttouchmywand:
Donttouchmywand Featured By Owner Feb 26, 2011
:D
Reply
:iconyinyanglotus:
YinYangLotus Featured By Owner Feb 11, 2011
Me: ROFLROFLROFLROFL XD
DX It's over!
Reply
:icon9thkoopaling:
9thkoopaling Featured By Owner Nov 27, 2010
ok so im a bit late for commenting on this work of epicness, but it was truly EPICNESS. snapes head smaking of doom and draco and the unicorn made me lol sooo hard. thank you for bringing this joy into my life.
Reply
:icontehp-wingavenger:
tehP-WINGavenger Featured By Owner Nov 27, 2010  Hobbyist Digital Artist
Thank you so much! I'm happy that my art made you happy. ^-^
Reply
:iconyersuchagirl:
YerSuchAGirl Featured By Owner Nov 24, 2010  Hobbyist General Artist
I laughed so damn hard that I started crying.
Reply
:iconpassionfordrawing:
PassionForDrawing Featured By Owner Oct 29, 2010
LMAO! draco and the unicorn...XD
Reply
:icondark-momento-mori:
Dark-Momento-Mori Featured By Owner Sep 16, 2010  Professional Digital Artist
omg lmao That's the funniest thing I've ever seen!!!! I can't figure out which part has me laughing the hardest!!!
Reply
:iconwriterchick314:
writerchick314 Featured By Owner Aug 19, 2010  Hobbyist Writer
I am laughing so hare I am weeping and my family is looking at me strangely as we watch Burn Notice. Fav for you; 'cause you deserve it.
Reply
:icontehp-wingavenger:
tehP-WINGavenger Featured By Owner Aug 20, 2010  Hobbyist Digital Artist
Aw thank you! I feel so loved! X3
Reply
:iconbadash13:
badash13 Featured By Owner Aug 6, 2010   General Artist
i was loling so hard i pulled a muscle
Reply
:iconmymotherthescorpion:
myMOTHERtheScorpion Featured By Owner Jul 24, 2010
i drew draco...muwhaha
Reply
:icontehp-wingavenger:
tehP-WINGavenger Featured By Owner Jul 25, 2010  Hobbyist Digital Artist
yes. yes you did. =w=
Reply
:iconpeachibear:
peachibear Featured By Owner Jul 21, 2010
This made me LOL so much! XD
Reply
:icondarkeyesangel:
DarkEyesAngel Featured By Owner Jul 20, 2010  Hobbyist Artisan Crafter
LMAO that was so funny i loved snape and the head smacking of doom great job
Reply
:icona1cshrapnel:
A1Cshrapnel Featured By Owner Jul 20, 2010
lmao i love the draco unicorn XDDD and the snape very funny XDDDDD
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
July 20, 2010
Image Size
918 KB
Resolution
720×4700
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,772
Favourites
120 (who?)
Comments
42
Downloads
68
×